MAGYARORSZÁGON ÉRVÉNYES GARANCIÁLIS FELTÉTELEK

Szerviz telefonszáma: 06-1-348-0324
Címe: 1195 Budapest, Vas Gereben utca 4/d.

 
Garancia

A RUPES ®  termékek pontos szabványok alapján, a gyártási folyamat közben minden alkatrész szigorú minőségellenőrzése mellett készülnek. A termék megvásárlásakor kapott  jótállási jegy alapján meghatározott ideig, de minimum 1 évig bármilyen gyártási hibát ingyenesen kijavítunk.  Termékeink rendkívül megbízhatók, de a használat során bármilyen rejtett hibák felszínre kerülhetnek, mint ahogy minden összetett berendezésnél.

Mennyi ideig tart a jótállás?

A Magyarországon vásárolt termékekre 12 hónap jótállás vonatkozik.  Ez az időszak a bolti vagy a webes nyugta vagy számla kiállításának dátumától kezdődik.

Mire van szükségem a jótállási időszakon belüli ingyenes javítás igényléséhez?

Mindössze a boltban vagy a vásárlás helyén kapott nyugtára vagy számlára, illetve jótállási jegyre van szüksége.  Nagyon fontos megőriznie a nyugtát, hiszen e bizonyíték nélkül nem igényelheti a jótállást.  Ha a  Car Color Kft. által forgalomba hozott terméket vásárol, a hiánytalanul kitöltött jótállási jegy bemutatása is elegendő.

Mi van akkor, ha a jótállási időszak lejárt?

Ha a jótállási időszak lejárt, fizetnie kell a javításért.  Lépjen kapcsolatba a helyi szervizközponttal, ahol megtudhatja, mennyibe fog kerülni a javítás.  Ezután eldöntheti, hogy megjavíttatja-e a készüléket vagy nem.

Mire nem terjed ki a jótállás?

A jótállás nem terjed ki a normál elhasználódásra és kopásra, karcolásra, horzsolásokra, esztétikai vagy mechanikai sérülésekre.  Továbbá nem terjed ki az alábbiak miatt bekövetkező sérülésekre:

  • Bármilyen helytelen kezelésből vagy tárolásból eredő károk 
  • A termék mechanikai sérülései (pl. leesése vagy megütődése stb.)
  • A Car Color Kft. cégen vagy a RUPES ® hivatalos szervizközpontján kívül bárki által elvégzett illetéktelen javítás, módosítás vagy tisztítás
  • Szivárgó vagy kimerült elemek, akkumulátorok (vezetéknélküli szerszámok esetében)
  • Helytelen tárolás (szélsőséges hőmérséklet vagy páratartalom)
  • Kopóalkatrészek (szénkefe, csapágyak)
 

Hogyan igényelhetek javítást a jótállás időtartama alatt?

Elviheti vagy elküldheti a terméket abba a boltba vagy a webáruház ügyfélszolgálatára, ahol megvásárolta, vagy közvetlenül a Car Color Kft. szervizközpontja részére.  A termék visszaküldésének költségeit Ön viseli, a termék visszajuttatási költségét Önhöz pedig a bolt vagy a Car Color Kft. állja.

Mi történik, ha elvesztettem a bolti nyugtámat?

Ha elvesztette a bolti nyugtát, akkor nem tudja bizonyítani, hogy a termék a jótállási időszakon belül van, így sajnos ki kell fizetnie a javítást. Ez alól kivétel, ha rendelkezik a Car Color Kft. által kibocsátott és az értékesítési hely által hiánytalanul kitöltött jótállási jeggyel.

Hogyan fogjak hozzá a jótállás időtartama alatti javításhoz?

Vissza kell juttatnia a terméket és a nyugtát abba a boltba vagy a webáruház ügyfélszolgálatára, ahol a terméket megvette, vagy közvetlenül  Car Color Kft. szervizközpontja részére. 

Győződjön meg arról, hogy:

  • A terméket megfelelő védelemmel ellátva csomagolta be, hogy ne keletkezzen rajta további sérülés. Az Ön felelőssége azt biztosítani, hogy a termék biztonságosan megérkezzen a címzetthez.
  • Megadta a nevét, címét, telefonszámát és e-mail címét (ha van), különben nem tudjuk visszaküldeni a terméket Önnek!


Ezután egyszerűen küldje el a  Car Color Kft. szervizközpontja részére a terméket.

Egyéb feltételek

Ez a jótállás kiegészíti (és nem befolyásolja) az Ön törvényes fogyasztói jogait.

  • A Car Color Kft. felelőssége kizárólag a termék javítására vagy cseréjére korlátozódik. A Car Color Kft. nem felelős semmilyen, a termék hibája által okozott közvetett vagy közvetett kárért.
  • A Car Color Kft. nem vállal felelősséget a termék hibás működéséből eredő károkért.
  • A Car Color Kft. fenntartja a jogot, hogy ne javítsa meg a terméket, ha annak sorozatszámát eltávolították, módosították vagy megrongálták.
  • A Car Color Kft. fenntartja a jogot, hogy javítás helyett kicserélje az egész terméket.
  • Ha a Car Color Kft. kapcsolatfelvételi adatokat nem tartalmazó terméket kap, akkor fenntartja magának a jogot, hogy azt hat hónap tárolás után hulladékként kezelje.
  • Ha a Car Color Kft. megfelelő védelem nélküli terméket kap, és az a szállítás során megsérült, akkor a Car Color Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a többletjavítás költségét kiszámlázza.


ELÁLLÁSI JOG

Az elállási jog gyakorlása

 

A webáruházban megrendelt  termék kézhezvétele után a vásárló 14 napon belül, indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Ennek módjáról a Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet rendelkezik. 

Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A terméket eredeti, új és sértetlen állapotban, dobozában, minden kiegészítőjével és a kapott számlával együtt kell visszajuttatni a Szolgáltató címére. A Car-Corol Kft. kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban az Ügyfélnek kell gondoskodnia.  
Az elállási és visszaszolgáltatási szándékot minden esetben írásban kell jelezni a carcolor[kukac]carcolor.hu email címre, vagy faxon a 06-1/348-0324 fax számra 14 napon belül, egyúttal gondoskodnia kell a termék mihamarabbi visszajuttatásáról. Elállás esetén a Car-Color Kft követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.  Amennyiben a terméket futárszolgálattal küldtük el a vevőhöz, az ebből adódó költségeket a Car-Color Kft. a vevőre háríthatja, azt a vételár visszatérítéséből levonhatja.


Összehasonlítás 0

Nincs termék

To be determined Szállítás
0 Ft‎ Összesen

Rendelés